Laster Arrangementer
  • Dette arrangement har allerede funnet sted.

Bygdekino: Shazam! Fury of the Gods

"Shazam! Fury of the Gods" fortsetter historien om tenåringen Billy Batson, som forvandles til sitt superhelt-alter ego Shazam, ved å si nettopp... SHAZAM!

Start: 27. mars 2023 @ 20:00
Slutt: 27. mars 2023 @ 21:30
Sted: Kystkultursenteret Norveg
Billetter kjøper du på: www.bygdekinoen.no
Vi selger popcorn og snacks på Norveg før filmen.
Om filmen:
“Shazam! Fury of the Gods” fortsetter historien om tenåringen Billy Batson, som forvandles til sitt superhelt-alter ego Shazam, ved å si nettopp… SHAZAM!
Med gudegitte krefter må Billy og resten av fosterbarna i gjengen lære seg hvordan de sjonglerer tenåringslivet med det å ha voksne superheltversjoner av seg selv. Når Atlas’ døtre, en hevngjerrig gudetrio, ankommer jorda på leting etter magien som ble stjålet fra dem for lenge siden, kastes Billy og familien hans inn i en kamp for kreftene sine, livet, og hele verdens skjebne. Filmen er regissert av svenske David F. Sandberg, og i hovedrollene finner vi igjen Zachary Levi, Asher Angel, Jack Dylan Grazer og Adam Brody, mens nye navn som Helen Mirren, Lucy Liu og Rachel Zegler også dukker opp.
Regi: David F. Sandberg
Språk:
Produksjonsår: 2023
Skuespillere: Zachary Levi, Adam Brody, Jack Dylan Grazer, Helen Mirren, Lucy Liu, Rachel Zegler
Sjanger: Superheltfilm /Action /Eventyr /Komedie /
Nasjonalitet: USA
Lengde: 2t. 10min.
Aldersgrense med begrunnelse: 9 år.
Denne superheltfilmen har enkelte partier med skremmende skikkelser og forvandlinger. Da dette foregår i et tydelig fantasiunivers med en humoristisk ramme antas filmen ikke å være skadelig for 9-åringer.

Sted:

Kystkultursenteret Norveg